۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۳۹

خسروی مطرح کرد:

موفقیت ایران در مذاکرات 1+5

موفقیت ایران در مذاکرات 1+5

سمنان-خبرگزاری مهر: نماینده مردم سمنان مهدی شهر و سرخه گفت: حضور مقتدرانه ایران و موفقیت در مذاکرات 1+5 در آلماتی به پشتوانه حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال به دست آمد و این حضور دلگرمی خوبی برای مذاکره کنندگانمان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خسروی شامگاه جمعه در جمع مردم شهر درجزین ضمن بیان اینکه مذاکرات اخیر با 1+5 موفقیت آمیز بود، افزود: این موفقیت مرهون پشتوانه عظیم مردم در دفاع از آرمان های انقلاب است.

حضور و بصیرت مردم ایران، دشمنان را مستاصل کرده است

وی با یاد آوری اینکه دشمنان ما همیشه از موفقیت های جوانان این مرزو بوم عصبانی می شوند، و این عصبانیت هر زمان که ایران به موفقیت جدیدی دست پیدا می کند بیشتر می شود، تصریح کرد: حضور دشمن شکن مردم بصیر در همه عرصه های ملی، دشمنان را مستاصل کرده است و این مهم جای شکر به درگاه خداوند را دارد.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه همچنین با یادآوری اینکه در طول سالهای پس از انقلاب انواع تحریم ها بر ایران وضع کردند تا نظام جمهوری اسلامی را از کار بیاندازند تأکید کرد: هرمسیری را که بر روی اقتصاد ایران مسدود کردند به لطف پروردگار مسیر جدیدتر و بهتری برای حل مشکلات باز شد.

خسروی با تأکید بر اینکه معرفی دستاوردهای مهم و شاخص نظام به جوانان و مردم بیشتر از هر زمان دیگر ضرورت دارد گفت: معرفی این دستاوردها و حفظ آرامش در جامعه تا زمان انتخابات یک ضرورت است.

رئیس جمهور آینده باید مردم را به آرمان های انقلاب اسلامی نزدیک کند

وی ضمن بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری هم باید مایه رضایت الهی باشد و هم مردم را به آرمانهای انقلاب اسلامی که همان عدالت و رفع ظلم از جهان است نزدیک کند، تصریح کرد: مرحوم آیت الله خوشوقت ولایتمداری و کارآمدی را دو مشخصه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می دانستند و در این بین ولایتمداری را مشخصه اصلی دانسته و می گفتند فرد کاندیدا باید در ولایتمداری نمره کامل را کسب کرده باشد.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در خاتمه افزود: طی سالهای گذشته اقدامات بسیارخوبی در شهر درجزین صورت گرفته است و این شهر هنوز جای پیشرفت زیادی دارد و همه باید برای این مهم کمک کنند.
 

کد خبر 2014475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha